Buenos días - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Mirte Hopman - WaarBenJij.nu Buenos días - Reisverslag uit Ourense, Spanje van Mirte Hopman - WaarBenJij.nu

Buenos días

Blijf op de hoogte en volg Mirte

28 Januari 2014 | Spanje, Ourense

Hallo allemaal,

Het is weer een tijd geleden dat ik een verslag heb geplaatst, dus het werd weer eens tijd.

Hier gaat alles prima, bevalt me nog steeds goed.
Daarom heb ik besloten om langer te blijven in Spanje!
Ik ga eind maart terug naar Nederland en begin april ga ik weer terug naar Spanje t/m eind juni.
De vluchten zijn geboekt, dus kijk uit om naar huis te gaan.
Even twee weken home sweet home.
En kijk natuurlijk ook uit om daarna weer terug te gaan naar mijn gastgezin in Spanje!

Hoe is het daar? Ik hoop dat alles goed en zijn gangetje gaat.

Ik wens jullie allemaal een fijne week toe!

Heel veel liefs,
Mirte.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 25 Sept. 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 7967

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2013 - 10 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: